петък, 4 септември 2015 г.

Начало

Решаването на текстови задачи – не само проблем на методиката на обучение по математика

      Текстовите задачи, отразявайки конкретни жизнени ситуации, приучват учениците да откриват в заобикалящата ги действителност факти и за­кономерности, които могат да се опишат или моделират с математически средства, като по този начин изграждат и затвърдяват у тях математичес­ките понятия, включени в учебната програма... Прочети

Бързината на четене

      Колко бързо и как трябва да четат учениците в първи, във втори, в трети и в четвърти клас? Този въпрос много често си задават учители и родители. В методическата литература и периодика няма описани  наблюдения, върху основата на които да се предявят каквито и да било изисквания, които да служат като мерило... Прочети

Презентация на резултатите

Няма коментари:

Публикуване на коментар